Saturday, June 30, 2007

{Haydn}

 


I love this photo of Haydn !
for the scallop edges i have use my stampin'up little tool ! i just love it !
i don't think i have said that i am now a Stampin'up Demonstrator !! as they call it ! i have been for a couple of months, i went to Brisbane today for a seminar, it was great, i learn some great stamping techniques that i didn't know !
just love the products they have and the amazing color range of stamp ink.

je disais donc !! que j'adore cette photo de Haydn, j'ai fait la bordure sur le cote avec un punch de stampin'up, j'avais oublie de dire que je suis un stampin'up demonstrator depuis environ 2 mois, je n'ai meme pas eu le temps d'en parler sur mon blog !!
je suis aller a brisbane aujourdhui pour un seminaire de stampin'up, c'etait super j'ai appris plein de techniques que je ne connaissais pas.
bon je vous envoie le prochaines images a la prochaine edition !!
Mimi
ox
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

It's a beautiful photo and beautiful layout too Mimi. He is sooo handsome!
melx

Anonymous said...

J'aime beaucpuo ce Lo et le scallop aussi bien sur!

Bonne chance avec ton aventure de demonstratrice!