Friday, January 05, 2007

Newsletter

Enfin j'ai trouve une idee pour creer une newsletter, juste sur la droite il y a Blogarithm, vous avez juste a mettre votre adresse email et comme cela vous pourrez recevoir un update ! je sais que moi meme si je n'ai pas d'update je ne prends pas le temps d'aller voir tous les blogs. merci de vos visites, je suis heureuse de pouvoir partager un petit bout de notre vie avec vous.
at last i have organised a newsletter, i must say if i don't get updates of blogs i don't visit as often, i love it when my favorite blogs send me updates. they don't have the news letter on blogger so i had to look elsewhere and this one seems to be easy to use. and thank you for your visits and comments, it always make my day to read them.
take care
a bientot
Mimi

1 comment:

Paula... said...

What gorgeous photos Mimi :) I use Bloglines to keep track of all my updated blog feeds :)